2015. április 5., vasárnap

Aranyos változatosság

A változatosság gyönyörködtet. - hangoztattam három egymást követő osztálynak március 4-én a százhalombattai Arany János Általános Iskola és Gimnáziumban. Az ötödik és hatodik osztályos fiatalok rendkívüli természetismeret óra keretén belül ismerkedtek a faj és fajta fogalmakkal, a biológiai változatosság jelentőségével és általánosságban a gyümölcsökkel.
Az órákat csoportos feladatokkal, kérdés - felelek módszerekkel építettem fel. Tanultunk a gyümölcsök csoportosítási lehetőségeiről, faj és fajta felismerést gyakoroltunk, szó esett a felhasználási lehetőségekről és eszmefuttatásba kezdtünk a munka-pénz-termék kapcsolatokról. Kitértem a hagyományos gyümölcsészet és más gazdálkodási formák elemeire, ezzel kívánva perspektívát mutatni a felnövekvő, helyüket kereső kamaszoknak.

 




A bejegyzést készítette: Póss Anett, növényorvos hallgató (Szent István Egyetem, Gödöllő)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése